dijous, 18 d’octubre del 2018

Avui va de refugiats

Sóc una nou

PREMI EDEBÉ DE LITERATURA INFANTIL 2018
Descripció:
Un original, divertit i entranyable conte que ens parla de la solitud de les persones i dels refugiats.

Em dic Omar. El meu pare era jardiner i la meva mare feia olor de canyella. A tots dos se’ls va empassar el mar poc abans d’arribar a la platja. Els vaig veure desaparèixer mentre flotava en aquella closca de nou al costat d’altres desconeguts. Dels tres, només jo portava un petit salvavides amb el meu nom. L’havia escrit la mare amb un retolador desgastat perquè no l’oblidés mai.

Autor/a: Beatriz Osés
Il·lustrador/a: Jordi Sempere
Nre. de pàgines: 128
Editorial: Edebe . colecció Tucà
PVP: 9,20 €
Recomanat per a cicle mitjà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada